Σελίδες

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Bon Bons Collection - Too Faced

καλησπέρα
όπως είχα αναφέρει και στο προηγούμενο ποστ μου εδώ ήθελα πάση θυσία να αγοράσω την νέα Bon Bons pallette της Too Faced. Η Έλενα το μόνο που έκανε ήταν να μου αναφέρει ότι την είχε ήδη παραγγείλει από το beautybay.com  και εγώ δεν χρειάστηκα ούτε 10 λεπτά για να την παραγγείλω. Δεν έχω Sephora στην πόλη μου και αν είχα δεν μπορώ να είμαι σίγουρη ότι θα φέρουν το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ελλάδα. Εξάλλου το beautybay έχει δωρεάν μεταφορικά και η μόνη έξτρα χρέωση που είχα ήταν τον 1,90 € περίπου για να φύγει πιο γρήγορα η παραγγελία μου και μαζί με αυτή την υπηρεσία θα μου έστελναν και κάποια δειγματάκια.
Ας πάμε όμως στην παλέτα που τόσο λαχταρούσα και την έλαβα τελικά πριν λίγες μέρες. Όλα μα όλα τα χρώματα που έχει τα φοράω. Φοβόμουν τη μαύρη σκιά που έχει αλλά τελικά είναι απίθανη και θα το τολμήσω να την φορέσω με την πρώτη ευκαιρία. Στην συσκευασία είχε μαζί το shadow insurance στο χρώμα candlelight (δεν με χάλαγε και το original) και μια μάσκαρα σε κανονικό μέγεθος σε μαύρο χρώμα. Κόστισε 43 € και την θεωρώ πολύ καλή τιμή για 12 σκιές, μια μάσκαρα και το μικρό μέγεθος του shadow insurance. Κάπου εδώ να σας πω ότι την συγκεκριμένη εταιρία δεν την έχω χρησιμοποιήσει πάλι ούτε την είχα δει ποτέ από κοντά.


Ας ξεκινήσουμε με την πρώτη σειρά από τις σκιές:
vanilla: ματ ivory
cut the cake: το χρώμα της λεβάντας με λίγο shimmer
framboise: έντονο χρώμα μωβ (γφραγκοστάφυλο) με αρκετό shimmer
coffee bean: ματ σκούρο καφέ

Στην δεύτερη σειρά έχουμε:
peach fuzz: peachy - nude με ελάχιστο gold shimmer
hot cocoa: σκούρο καφέ χρώμα με ελάχιστο shimmer
candy rose: ροζ χρώμα με ασημί shimmer
lovey dovey: σκούρο καφέ - μπρονζέ χρώμα με χρυσό shimmer

και στην τρίτη και τελευταία σειρά:
nude beach: χρυσό - σαμπανί χρώμε με πολύ χρυσό shimmer (σαν press pigment)
cinnamon sugar: σκούρο χρυσό μπρονζέ χρώμα με χρυσό shimmer
marzipan: ματ ανοιχτόχρωμη καφέ σκιά 
licorice latte: μαύρη σκιά με πολύ χρυσό shimmer

Στην συσκευασία της παλέτας υπήρχαν και οδηγίες για να δημιουργήσεις 3 διαφορετικά look με την κάθε σειρά!!! Την Sugared Violet, την Pink Cupcake και την Toasty Caramel.

Την παρουσίαση θα τελειώσω με την shadow insurance και την lashgasm μάσκαρα.

Το shadow insurance δεν έχω προλάβει να το χρησιμοποιήσω και δεν έχω καθόλου άποψη. Την μάσκαρα την χρησιμοποιώ κάθε μέρα και είναι καλή, σίγουρα δεν κολλάει τις βλεφαρίδες αλλά αργεί να στεγνώσει και δεν δίνει τον όγκο που θα ήθελα. Παρόλα αυτά είναι μια καλή μάσκαρα για να συνοδεύσει μια συλλογή. Τις σκιές ακόμη τις δοκιμάζω. Μην ξεχνάτε ότι την έχω λίγες μέρες στα χέρια μου την παλέτα αλλά θα πω τις πρώτες μου εντυπώσεις. Είναι πολύ σταθερές και το pigmentation των shimmery σκιών είναι πολύ καλό αλλά παιδεύτηκα λίγο με την marzipan (τη ματ καφέ)  γιατί δεν είχε καλή απόδοση. Επίσης κάποιες σκιές τρίβονται λιγάκι παραπάνω και πρέπει λίγο να τινάξεις το πινέλο γιατί κρατάει αρκετή ποσότητα πάνω του. Απλώνονται πολύ καλά και πολλές από αυτές θα τις φορέσω και μόνες τους όπως για παράδειγμα την framboise που φοράω σήμερα.

Θα σας την πρότεινα να την αγοράσετε. Είναι μια παλέτα με 12 σκιές που δεν μπορώ να πω ότι κάποιο χρώμα μου αρέσει λιγότερο. Είναι όλα αγαπημένα και μου ταιριάζουν. Το κόστος δε νομίζω ότι είναι μεγάλο για αυτό που θα λάβεις αν σκεφτείς ότι παίρνεις και μάσκαρα και primer. Πριν δυο χρόνια μια παλέτα χριστουγεννιάτικη με έξι σκιές από την Mac την είχα πάρει γύρω στα 40 € οπότε καταλαβαίνετε διαφορά.... Το βρίσκω πολύ καλή ιδέα για δώρο είτε για την φίλη σας είτε για τον εαυτό σας!!!  

Περιμένω την γνώμη σας. Θα την αγοράζατε;;;; Καμία εμπειρία από Too Faced;;;

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα

Marakicious ...

ζητώ συγνώμη για τις φωτογραφίες. ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσα να σας δείξω. επίσης στο πρώτο swatch τα χρώματα στο χέρι μου είναι με την ανάποδη σειρά (που θα πάει θα μάθω).



19 σχόλια:

  1. Ωχ παίζω και εγώ στο post??? Xaxxaa Με γειά σου να τις ευχαριστηθείς!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεν ησουν εσυ μπορει να μην αγοραζα!!! τωρα την εχω δικη μου και δεν το μετανοιωνω. συντομα να την παρεις κι εσυ!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσες να πάρω πια??? Ασε αυτή την αγόρασα ήδη μια φορά...μπορεί κάποια στιγμή να την κάνω swap με την αδελφή μου...ας τη χαρεί όμως πρώτα η κακομοίρα...χαχαχαχα ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα ντε ποσες να παρεις. και με φοβαμαι τωρα με την black friday.... πρεπει να συγκρατηθω...

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα που μας τα έδειξες! Πολύ ωραίο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολυ. εκανα μια αρκετα φιλοτιμη προσπαθεια για να φανουν τα swatches οπως ειναι και στην πραγματικοτητα...

      Διαγραφή
  4. Αχ τι μου κάνεις....Φοβερή παλέτα και τη θέλω αλλά δε με παίρνει για άλλες αγορές αυτή την εποχή. Με γειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω. ηδη την χρησιμοποιω καθημερινα και μην φανταστεις θα κανω καιρο να παρω αλλες σκιες εκτος αν πετυχω καμια προσφορα που δεν χανεται. ολοι ζορισμενοι ειμαστε... μακαρι να στην κανει καποιος δωρο!! που ξερεις?

      Διαγραφή
    2. Απο το στόμα σου και στου θεου το αυτί!!!!

      Διαγραφή
  5. υπέροχο σετ,τι να λέμε για Too Faced!!!Από τις καλύτερες μάρκες!!!Την αγαπώ!!!Τώρα περιμένω και την indugence!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω τωρα εχω μπει στο τρυπακι να δοκιμασω κι αλλα προϊοντα τους αλλα ειναι και ακριβα για να ρισκαρεις αγορα απο το ιντερνετ και να μην σου κατσει το χρωμα. παντως παρατηρησα οτι η too faced εχει γενικοτερα πολυ ωραιες συλλογες. μου αρεσουν πιο πολυ και απο τις ud!!

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφη παλετα!!!
    Ειμαι το νεο σου μελος, θα χαρω πολυ αν ριξεις και εσυ μια ματια στο δικο μου και θελησεις να με ακολουθησεις και εσυ, εχω και διαγωνισμουλη.
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι τελικα ειναι πιο ωραια απο οσο τη σκεφτομουν.η lashgasm καλη ε;δεν εχω χρησιμοποιησει ακομα τη δικη μου γιατι εχω αλες ανοιχτες.πολυ ωραιο το ποστ σου!φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σκεφτομουν να την ανοιξω την μασκαρα αλλα ηθελα και να την δειξω στο review οποτε λεω δεν παειραζει. αρκετα καλη ειναι, δινει μηκος αλλα οχι ογκο. δεν τις κολλαει καθολου μεταξυ τους. εχει πολυ καλο βουρτσακι!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία είναι αλλά τελικά επέλεξα την Sweet Indulgence για φέτος. Οι χριστούγεννιάτικες συλλογές της Too Faced είναι για μένα αυτονόητα στην κορυφή κάθε wishlist για τις γιορτές. Αυτός είναι ο 4ος χρόνος που αγοράζω Χριστουγεννιάτικη παλέτα τους. Από αυτές που έχει η παλέτα μου αρέσει πάρα πολύ το cut the cake και το peach fuzz. Να τη χαρείς, πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικα την cut the cake την εχω φορεσει αρκετα. δεν ειχα παλι τιποτα απο too faced και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη. και να μην παρω τιποτα αλλο δεν με πειραζει. με εχει καλυψει αυτο το σετ!!! ειναι τα χρωματα που χρησιμοποιω, γηινα, ροζ, μωβ. αλλα εχω παθει πλακα με την μαυρη σκια. δεν το περιμενα. πραγματικα εκπληκτικη!!!
      την sweet indulgence την ειδα απο το βιντεο σου. νομιζω ειναι μια εταιρια που σκεφτεται οντως τον καταναλωτη και δεν βγαλει εορταστικα σετ γιατι ξερει οτι λογω γιορτων θα πουλησει παραπανω. το εκτιμω αυτο.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...